REKLAMAČNÍ PROTOKOL

REKLAMAČNÍ PROTOKOL 

Firma/jméno a adresa kupujícího:  

Kontaktní osoba:  

Telefon:  

E-mail: 

IČ:  

DIČ:  

Poznámky:  

Zpáteční adresa pro zaslání zboží:  

(Je-li shodná s výše uvedenou, nevyplňujte!)  



Reklamované zboží a počet kusů:  

Datum nákupu:  

(Datum vystavení faktury) 

Číslo faktury:  

Datum převzetí zboží: 



Podrobný popis závady: *  

*) Co nejpodrobněji specifikujte závadu. Podstatně tak ulehčíte i zkrátíte celý proces vyřízení reklamace.  Návrh způsobu řešení reklamace (viz reklamační řád - bod 5. NÁROKY Z VAD):



Informace k uplatnění reklamace:  

1. Při uplatnění práv z odpovědnosti za vady (reklamace) u prodávajícího je kupující povinen předložit doklad o  koupi, případně jiným způsobem nevzbuzujícím pochybnosti prokázat, že zboží bylo koupené v kterékoliv  provozovně nebo e-shopu prodávajícího a kdy se tak stalo, a odevzdat reklamované zboží prodávajícímu, pokud  se kupující a prodávající nedohodli jinak.  

2. Vadou věci není opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží opotřebení  odpovídající míře jeho předchozího používání.  

3. Práva z vad kupujícímu nenáleží, pokud vadu sám způsobil.  

4. Zboží bude předáno prodávajícímu k reklamačnímu řízení kompletní v původním obalu nebo obalu, který  bude dostatečně chránit zboží při přepravě.  

5. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a kupující o tom musí být informován nejpozději do 30  dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě.  6. Pokud kupujícímu vznikne povinnost převzít reklamované zboží zpět od prodávajícího, bez ohledu na způsob  vyřízení reklamace, je kupující bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 10 dnů ode dne vyřízení reklamace,  povinen zboží od prodávajícího převzít (v místě, na kterém zboží prodávajícímu předal, pokud se s prodávajícím  nedohodne na jiném místě převzetí).  

7. V případě uplatnění práva na výměnu zboží nebo odstoupení od smlouvy je kupující povinen odevzdat  prodávajícímu zboží včetně veškerého příslušenství, které bylo předmětem koupě.  

8. Reklamační protokol je třeba vyplnit, vytisknout, podepsat a odeslat (popř. osobně předat) prodávajícímu  (popř. přiložit k reklamovanému zboží), či jej zaslat naskenovaný na e-mailovou adresu prodávajícího.  9. Další podrobnosti o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práv z odpovědnosti za vady (reklamace) viz  reklamační řád prodávajícího.  

Datum: __________________ Podpis kupujícího: ___________________________ 



Prodávající:  

PS PRODUKT CZ s.r.o. se sídlem Východní 820/10, Tuřany, 620 00 Brno, Česká republika  

IČ: 05918740, DIČ: CZ05918740 

Reklamované zboží zašlete nebo předejte osobně na adresu provozovny:  

PS PRODUKT CZ s.r.o., Východní 820/10, 620 00 Brno-Tuřany, Česká republika. Datum přijetí reklamace:  

Reklamaci vyřizuje:  

Vyřízení reklamace:  

Datum vyřízení reklamace: __________________ Podpis prodávajícího: ______________________________